Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij neem dan contact met ons op.

  • Kan deze behandeling worden uitgevoerd terwijl ik een spiraaltje heb?
  • Hoe lang duurt de behandeling?
  • Doet de behandeling pijn?
  • Wanneer mag ik weer seks hebben?
  • Treedt er tijdens de behandeling een bloeding op?
  • Welke hulpmiddelen worden er gebruikt bij de behandeling?
  • Moet ik na de behandeling een periode wachten tot ik zwanger wil raken?
  • Kan er een infectie ontstaan na de behandeling?
  • Heeft u een compliment, tip of klacht? Laat het ons weten!
  • Waar kan ik mijn medisch dossier opvragen?
Kan deze behandeling worden uitgevoerd terwijl ik een spiraaltje heb?

Ja.

Hoe lang duurt de behandeling?

10-15 minuten.

Doet de behandeling pijn?

Dankzij een lokale verdoving met een spray of crème is de behandeling zo goed als pijnloos. U kunt wel voelen dat de laser warmte afgeeft.

Wanneer mag ik weer seks hebben?

Na 3 dagen is het hebben van gemeenschap weer mogelijk.

Treedt er tijdens de behandeling een bloeding op?

U kunt de eerste 3 dagen licht bloedverlies verwachten. Dit verdwijnt vanzelf.

Welke hulpmiddelen worden er gebruikt bij de behandeling?

Bij deze behandeling wordt gebruik gemaakt van steriele materialen, die eenmalig gebruikt worden. U ontvangt een eigen probe, die bij de behandeling wordt gebruikt.

De laserbehandeling wordt al jaren gebruikt bijvoorbeeld in het gezicht voor huidverjonging. Het is een veilige behandeling.

Moet ik na de behandeling een periode wachten tot ik zwanger wil raken?

Nee, u kunt na deze behandeling gewoon zwanger raken.

Kan er een infectie ontstaan na de behandeling?

De kans op een infectie is uiterst klein.

Heeft u een compliment, tip of klacht? Laat het ons weten!

Equipe Zorgbedrijven is de overkoepelende organisatie van
EVA – www.evakliniek.nl
Velthuis Kliniek – www.velthuiskliniek.nl
Xpert Clinic – www.xpertclinic.nl
Helder Kliniek – www.helderkliniek.nl

Alle behandelklinieken van Equipe Zorgbedrijven hebben het belangrijke ZKN-keurmerk.
ZKN staat voor Zelfstandige Klinieken Nederland. ZKN-klinieken bieden:

  • Hoge kwaliteit medische zorg
  • Korte wachttijden
  • Persoonlijke aandacht
  • Innovatieve behandelmethoden
  • Uitstekende service en nazorg
  • Verzekerde en onverzekerde zorg

Al onze medewerkers staan voor maximale inzet en optimale zorg. Wij willen dat u tevreden bent en blijft en dat u zich ambassadeur voelt van onze organisatie. Om ons te kunnen blijven verbeteren, vinden wij het belangrijk dat u uw ervaringen met ons deelt. Deel daarom uw tip of compliment met ons! Dat kan met dit formulier.

  • Het kan ook zijn dat u een klacht heeft over de resultaten van een behandeling, over de behandelaar, of anderszins. Voor u is het belangrijk om te weten dat
    Equipe Zorgbedrijven uw klacht heel serieus neemt;
  • Wij strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens;
  • Wij samen met u altijd zoeken naar een oplossing.

Wat doet u als u een klacht heeft?

  • Bij voorkeur bespreekt u uw klacht eerst met uw behandelaar;
  • Als dat contact voor u niet voldoende resultaat oplevert, kunt u via het klachtenformulier op de contactpagina van de website van uw behandelkliniek uw klacht indienen. De klacht komt terecht bij de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven.

U kunt ook mailen naar klachten@equipezorgbedrijven.nl. Nadat uw klacht bij ons is binnengekomen, nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op.

Kunt, of wilt u niet via de digitale route uw klacht indienen? Schrijf dan een brief aan Equipe Zorgbedrijven, t.a.v. Klachtenfunctionaris, Flight Forum 130, 5657 DP, Eindhoven.

U kunt ook bellen naar 088-7785202.

Wat gebeurt er met uw klacht?
De klachtenfunctionaris neemt- indien mogelijk- binnen drie werkdagen contact met u op, informeert u over de afhandeling van de klacht en is uw vraagbaak. De klachtenfunctionaris probeert de klacht vanzelfsprekend naar tevredenheid voor u op te lossen. De klachtafhandeling gebeurt binnen de kaders van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz).

Als u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris….

-Mochten wij de klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u een klacht indienen bij De Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven. Lees meer op www.deschillencommissiezorg.nl

-Wanneer er sprake is van eventueel geleden materiële of immateriële schade, dan kunt u de kliniek via Equipe Zorgbedrijven aansprakelijk stellen. Om dit traject in gang te zetten, neemt u ook contact op met de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven via klachten@equipezorgbedrijven.nl.

Zijn er kosten verbonden aan het indienen van een klacht bij uw kliniek?

Nee, daar zijn voor u geen kosten aan verbonden.

Waar kan ik mijn medisch dossier opvragen?

Je medisch dossier, inclusief mogelijke foto’s die zijn gemaakt, bewaren wij 15 jaar zoals verplicht is volgens de medische wetgeving. Wil je een kopie van je dossier opvragen? Dat kan.

Je kunt je medisch dossier opvragen via het formulier ‘Opvragen medisch dossier. Dit formulier kun je naar ons mailen (privacy@equipezorgbedrijven.nl) of per post versturen.

Daarnaast is het ook mogelijk om je medisch dossier zelf op te halen in onze kliniek, neem hiervoor contact op met ons informatiecentrum op 088 778 52 24. Het Informatiecentrum is elke werkdag open van 08.00 uur tot 20.00 uur en op vrijdag tot 17.00 uur.

Meer informatie

Downloads




BROCHUREMAAK EEN AFSPRAAK


Bezoekadres:

EVA kliniek
Dr. Holtroplaan 3
5652 XR Eindhoven

Postadres:

EVA kliniek
Flight Forum 130
5657 DD Eindhoven

Contact:

Tel. 088-7785204
Email: info@evakliniek.nl
WhatsApp: 0615185548

Copyright 2018 EVA Kliniek B.V. Alle rechten voorbehouden